tirsdag den 13. marts 2012

Inspiration til barnedåb - PARTY!




I weekenden besøgte vi nogle venner, for at se deres spritnye, lille dreng:) 
Jeg lovede min veninde, at jeg ville lave en inspirationssamling til barnedåb, da hun og kæresten skal holde barnedåb for lille Aksel d. 1. april. Så jeg ville lige dele dem her på bloggen, hvis andre mangler inspiration:)



Yndlingcupcakes!!!







snacks...





fantastisk milkaholic tema!





Vimpler og buffet-ideer...









og ikke mindst cirkus tema (barbershop?) - le grand finale - hvis man vil gå "all in"...




(Kilder: alle billeder er pins fra Pinterest og kan findes med oprindelige kildehenvisninger, hvis du følger linket til min pinterest profil i menuen til højre på bloggen - nederst - eller hvis du højreklikker på billederne.)

2 kommentarer:

  1. du har hermed modtaget en blogaward fra mig :)

    http://voresmini.blogspot.com/2012/03/blog-award.html

    SvarSlet
  2. Hej:)

    tak for det:):) altid dejligt med priser eller ros:) Bliver så glad, når nogen skriver en sød kommentar på bloggen!!!
    Der ser også skønt og sommerligt ud på vores mini bloggen i Spanien!!! Med loppemarkeder og babylove:)

    SvarSlet