onsdag den 11. maj 2011

Mens vi venter... på Poul Cadovius; reol-væg & inspiration.

    Min yndlings væg i Bolig Liv <3 
Jeg elsker det modige valg af farver og skødesløshed, som alligevel har en røde tråd:det er en klassisk 1950'er farvepalet.  Twistet med moderne valg af stole, som ikke passer sammen. Det er skønt! 

Jeg har lige gravet et par af mine yndlingseksempler på inspirerende og anderledes reol-vægge frem... Disse er Poul Cadovius, men der er masser af billige teak-reoler på nettet og ude i de små loppelader, som er mindst lige så smukke, som den danske hustands-klassisker - Montana.

Glæder mig ihvertfald til at give min vasesamling et smukt opholdsted:)


 Kilde: www.augustvintage.blogspot.com


 Kilde: www.farm3.static.flickr.com


 Kilde: www.tablelightingchair.blogspot.com



1 kommentar:

  1. Skønne og inspirerende billeder Marlene - ihhh de får fingrene til at krible efter igen at indrette et hjem og kræse om indretningen. Dejligt indlæg til at slutte en dejlig dag af på.

    SvarSlet